Studenți de la Comunicare și Publicitate, în practică la Iulius Mall Cluj

Cluj-Napoca, 01/02/2019

Iulius Mall Cluj sprijină inițiativele educaționale și îi încurajează pe tineri să își dezvolte orizonturile de cunoaștere, pentru a-și crea noi oportunități în carieră.

În luna februarie, șase tineri din programul de licență și masterat al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din cadrul Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca participă la un proiect de practică în cadrul companiei IULIUS. Inițiativa „SpiC – Studenți în Practică pentru o viitoare Carieră” este finanțată din Fondul Social European.

Cei șase tineri, care urmează specializările „Comunicare și Relații Publice” și „Publicitate”, parcurg stagiul de practică în cadrul Departamentului Marketing al Iulius Mall Cluj. Astfel, au oportunitatea de a învăța de la o echipă de profesioniști cum își pot pune în valoare cunoștințele academice dobândite. Totodată, experința le oferă prilejul de a se orienta în cariera pe care vor să o urmeze. Fiecare student are la dispoziție 40 de ore de practică pentru a afla cât mai multe informații de la specialiștii în marketing ai companiei IULIUS și să descopere ce presupune, în mod real, practicarea specializării pe care o studiază.