Campanie socială Iulius Mall Cluj Napoca: “I Like = 1 Leu” pentru dotarea IT a două instituţii de învăţământ

Cluj Napoca, 08/11/2010

În această toamnă, Iulius Group redă zâmbetele a 34 de copii. Pe 13 noiembrie 2010, tradiţionalul eveniment comercial care oferă clienţilor distracţie şi mari reduceri de preţuri – “Veniţi la miezul nopţii!” – include, în Transilvania, o campanie socială.

Fiecare admirator Iulius Mall Cluj se poate implica în cauza nobilă printr-un simplu “I Like” pe pagina Facebook a centrului comercial. I Like = 1 Leu pentru scopul social!
Deoarece tema din acest an este “E-NIGHT”, noaptea pasionaţilor de Internet şi shopping, banii care se vor colecta sunt destinaţi dotării cu echipamente multimedia a două instituţii de învăţământ.
Cu un click pe pagina Facebook Iulius Mall Cluj până sâmbătă, 13 noiembrie 2010, ora 2 noaptea, orice român îi ajută pe aceşti copii să zâmbească.
Ardelenii care apreciază Iulius Mall Cluj şi doresc să devină fani o pot face în cadrul evenimentului “Veniţi la miezul nopţii!”. Insulele internautice din centrul comercial special amenajat la "E-NIGHT", vor aduna zâmbete până la ora 2.
Banii donaţi de Iulius Mall Cluj pentru fiecare fan înregistrat pe pagina Facebook vor fi folosiţi pentru dotarea cu echipamente de ultim moment a grădiniţei şi şcolii din satul Ghirolt, comuna Aluniş. 17 elevi de clasele I – IV, care învaţă simulan într-o singură încăpere, şi alţi 17 copii de grădiniţă, vor primi din partea Iulius Mall Cluj dotări IT.
„Dincolo de caracterul comercial al evenimentului, Iulius Mall doreşte să îi implice pe susţinătorii săi în această campanie socială, încurajându-i să sprijine astfel copiii defavorizaţi”, au precizat reprezentaţii Iulius Group.
Mai mulţi fani, mai mulţi bani, mai multe zâmbete!


„Veniţi la miezul nopţii!” – campanie de marketing Iulius Mall prin care clienţii din Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Suceava vin la shopping şi distracţie în singura noapte din an când preţurile sunt mai mici decât ziua. Cele patru centre comerciale Iulius sunt decorate în specificul temei alese, iar goana după promoţii este răsplătită cu premii instant, din oră în oră, dar şi cu muzică de cea mai bună calitate.

 

Galerie Foto